Організація освітнього прцесу у середній групі
| 12.03.2020 | Пізнавально-дослідницька діяльність | Поглиблювати уявлення про ліс, лісові дерева, їхнє призначення, удосконалювати навички кількісної лічби. | Д/г «Прогулянка лісовими стежинами». Практична вправа «Третій зайвий» |
| 13.03.2020 | Ігрова діяльність | Навчити дітей орієнтуватися в просторі, поглиблювати знання дітей про ліс та його мешканців | Д/ г «Хто де живе»
Р/г «Вирушаємо у ліс» |
| 16.03.2020 | Здоров’язберігальна рухова діяльність | Вчити розуміти взаємозалежність здорова природа – здорова людина. Закріпити з дітьми користь лісових рослин та як їх використовувати. | Д/г «Так чи ні?»
Екологічна вправа «Аромати весни» Д/г «Якщо-то…» |
| 17.03.2020 | Сюжетно – рольова діяльність | Розширювати ігровий досвід дітей. Навчати грати разом. Розширювати знання дітей про весняні явища, зміни у лісі та його мешканців | Відеозапис «Рання весна у лісі»
Сюжетно-рол.гра за казками що придумали діти. Загадки про весну, слухання пісень про весну |
| 18.03.2020 | Мовленнєва діяльність | Допомогти дітям осмислити, що ліс це домівка для багатьох звірів, птахів, комах. Збагачувати знання дітей про життя лісових мешканців на початку весни. | Д/г «Лісові мешканці та друзі», «Тварини та їх дитинчата»
Читання казки «Материнська любов» Малювання за змістом казки |
| 19.03.2020 | Художньо – естетична діяльність | Розширювати уявлення дітей про весну., її ознаки. Поглиблювати знання дітей про тварин, їх види. | Розгляд картини В.Ковальчук «Підсніжники»
Малювання «Первоцвіти» |
| 20.03.2020 | Господарсько – побутова діяльність | Вчити дітей спостерігати за змінами що сталися навесні. Ознайомити дітей з первоцвітами. | Гра «Так-ні». Практична діяльність : висаджування квітів різним способом (насіння, цибуля, коріння) |
| 23.03.2020 | Ігрове проектування | Спонукати дітей виявляти в розмові свої знання про весняні перетворення в природі. Розвивати мовлення, логічне мислення | Розгляд плакату «Ліс»
Перегляд м/ф «Рукавичка» |
| 24.03.2020 | Ігрове проектування | Перевірити у дітей знання до теми «Ліс» | Переказ казки «Рукавичка»
Театралізована гра за казкою «Рукавичка» |
| 25.03.2020 | Ігрове проектування | Вправляти дітей в умінні відтворювати сюжет казок про лісових мешканців | Гра «Подумай і знайди» |
| 26.03.2020 | художньо – естетична діяльність | Заохочувати дітей до експерементування з фарбами. Розвивати вміня малювати акварельними фарбами | Розгляд картини “Веселка” |
| 27.03.2020 | Ігрова діяльність | Поглибити знання дітей про професію продавець | Сюжетно -рольова гра “Магазин” |
| 30.03.2020 | Здоров’язберігальна та рухова діяльність | Закріпити знання дітей про те, що найбільше багатство людини – здоров’я . | Творча гра “Теремок здоров’я” |
| 31.03.2020 | Сюжетно – рольова гра за інтересами дітей | Ознайомити дітей з різними типами магазинів. Розширювати ігровий досвід дітей | Гра “За покупками”
робота з наочністю : різні типи магазинів |
| 01.04.2020 | Мовленнєва діяльність | Спонукати дітей ставити запитання, брати активну участь у розмові про особливості супермаркету та роботу його працівників | Перегляд м/ф “Супермаркет”
Розмова “Хитрощі супермаркету” |
| 02.04.2020 | Пізнавально-дослідницька діяльність | Розширювати уявлення дітей про про різні види магазинів. | Загадки до теми “Магазин”. Д/г “Як дійти до магазину”
|
| 03.04.2020 | Ігрова діяльність | Познайомити дітей з грою “Квест”. Розширити сюжетні лінії гри “Магазин” | Показати мову жестів до гри. Розігрування мовленнєвих ситуацій. |
Підготувала вихователь Слєпченко Л.М.







