Організація освітнього прцесу у середній групі

12.03.2020 Пізнавально-дослідницька діяльність Поглиблювати уявлення про ліс, лісові дерева, їхнє призначення, удосконалювати навички кількісної лічби. Д/г «Прогулянка лісовими стежинами». Практична вправа «Третій зайвий»
13.03.2020 Ігрова діяльність Навчити дітей орієнтуватися в просторі, поглиблювати знання дітей про ліс та його мешканців Д/ г «Хто де живе»

Р/г «Вирушаємо у ліс»

16.03.2020 Здоров’язберігальна рухова діяльність Вчити розуміти взаємозалежність здорова природа – здорова людина. Закріпити з дітьми користь лісових рослин та як їх використовувати. Д/г «Так чи ні?»

Екологічна вправа «Аромати весни»

Д/г «Якщо-то…»

17.03.2020 Сюжетно – рольова діяльність Розширювати ігровий досвід дітей. Навчати грати разом. Розширювати знання дітей про весняні явища, зміни у лісі та його мешканців Відеозапис «Рання весна у лісі»

Сюжетно-рол.гра за казками що придумали діти.

Загадки про весну, слухання пісень про весну

18.03.2020 Мовленнєва діяльність Допомогти дітям осмислити, що ліс це домівка для багатьох звірів, птахів, комах. Збагачувати знання дітей про життя лісових мешканців на початку весни. Д/г «Лісові мешканці та друзі», «Тварини та їх дитинчата»

Читання казки «Материнська любов»

Малювання за змістом казки

19.03.2020 Художньо – естетична діяльність Розширювати уявлення дітей про весну., її ознаки. Поглиблювати знання дітей про тварин, їх види. Розгляд картини В.Ковальчук «Підсніжники»

Малювання «Первоцвіти»

20.03.2020 Господарсько – побутова діяльність Вчити дітей спостерігати за змінами що сталися навесні. Ознайомити дітей з первоцвітами. Гра «Так-ні». Практична діяльність : висаджування квітів різним способом (насіння, цибуля, коріння)
23.03.2020 Ігрове проектування Спонукати дітей виявляти в розмові свої знання про весняні перетворення в природі. Розвивати мовлення, логічне мислення Розгляд плакату «Ліс»

Перегляд м/ф «Рукавичка»

24.03.2020 Ігрове проектування Перевірити у дітей знання до теми «Ліс» Переказ казки «Рукавичка»

Театралізована гра за казкою «Рукавичка»

25.03.2020 Ігрове проектування Вправляти дітей в умінні відтворювати сюжет казок про лісових мешканців Гра «Подумай і знайди»
26.03.2020 художньо – естетична діяльність Заохочувати дітей до експерементування з фарбами. Розвивати вміня малювати акварельними фарбами Розгляд картини “Веселка”
27.03.2020 Ігрова діяльність Поглибити знання дітей про професію продавець Сюжетно -рольова гра “Магазин”
30.03.2020 Здоров’язберігальна та рухова діяльність Закріпити знання дітей про те, що найбільше багатство людини – здоров’я . Творча гра “Теремок здоров’я”
31.03.2020 Сюжетно – рольова гра за інтересами дітей Ознайомити дітей з різними типами магазинів. Розширювати ігровий досвід дітей Гра “За покупками”

робота з наочністю : різні типи магазинів

01.04.2020 Мовленнєва діяльність Спонукати дітей ставити запитання, брати активну участь у розмові про особливості супермаркету та роботу його працівників Перегляд м/ф “Супермаркет”

Розмова “Хитрощі супермаркету”

 02.04.2020 Пізнавально-дослідницька діяльність Розширювати уявлення дітей про про різні види магазинів. Загадки до теми “Магазин”. Д/г “Як дійти до магазину”

 

03.04.2020 Ігрова діяльність Познайомити дітей з грою “Квест”. Розширити сюжетні лінії гри “Магазин” Показати мову жестів до гри. Розігрування мовленнєвих ситуацій.

Підготувала вихователь Слєпченко Л.М.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *