Правила внутрішнього трудового розпорядку

ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ   ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЕЛ – САДКА) № 2 «ВЕРБИЧЕНЬКА»

 

ЗАГАЛЬНІ ДАНІ  ПРО ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД

Дошкільний заклад відноситься до Конотопської міської ради.

Розташований за адресою : 41600, Сумська область, м. Конотоп, вул.   Сарнавська, 15

Директор (завідувач)  ЗДО №2 : Ніколаєнко Тетяна Олексіївна

Функціонує 5 груп : 1 ясельна і 4 дошкільні групи.

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ :                                                                                                                                              1. Відповідно до Конституції України працівники ЗДО мають право на працю, тобто на одержання гарантованої роботи з оплатою праці відповідно до її кількості та яка стій не нижче встановленого державою мінімального розміру.                                                                                                                                                                               В ЗДО трудова дисципліна ґрунтується на свідомому виконанні працівниками своїх трудових обов’язків і є необхідною умовою організації ефективної праці й навчального процесу.                                                                                    Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №2 «Вербиченька»  Конотопської міської ради Сумської області працює з 7.00 до 19.00

Приймальні дні :

Директор (завідувач) : 

Вівторок – 14.00- 16.00

Четвер  – 14.00- 16.00

Вихователь – методист :                                                                                            

Понеділок 13.00- 14.00

П’ятниця 13.00 – 14.00

Сестра медична старша :                                                                                             

Понеділок 10.00-11.00

П’ятниця 10.00- 11.00

Відповідальність за організацію роботи з педагогічним персоналом несе вихователь – методист; з технічним персоналом – завгосп.

Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи  дисциплінарного та громадського впливу.                                                                              2. Метою цих Правил є визначення обов’язків педагогічних та інших працівників закладу, передбачених нормами, які встановлюють внутрішній розпорядок. Правила трудового розпорядку затверджуються ПК ДНЗ.

  1. Усі питання пов’язані із застосуванням правил внутрішнього трудового розпорядку , розв’язує керівник ДНЗ в межах наданих йому повноважень, а у випадках, передбачених діючим законодавством і правилами внутрішнього розпорядку, спільно або за погодженням профспілкового комітету.

 

ІІ. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ І ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ

Громадяни України вільно обирають види діяльності, не заборонені законодавством, а також професію, місце роботи відповідно до своїх здібностей.                                                                                                                       Працівників закладів та установ освіти приймають на роботу за трудовими договорами , контрактами або на конкурсній основі відповідно до чинного законодавства.

4. При прийнятті на роботу завідувач вимагає від особи, що працевлаштовується :

– подання трудової книжки, оформленої в установленому порядку;

– пред’явлення паспорту;

– диплома або іншого документа про освіту  чи професійну підготовку;

– військовозобов’язані пред’являють військовий квиток;                                                                                    – відповідні документи про освіту чи професійну підготовку (диплом, атестат, посвідчення), копії яких завіряються керівником , залишаються в особовій справі ;

– особи, які приймаються на роботу в ДНЗ, зобов’язані подати медичний висновок про відсутність протипоказань для роботи в дитячій установі.

  1. Посади педагогічних працівників заміщуються відповідно до вимог Закону України «Про освіту», Положення про порядок наймання та звільнення педагогічних працівників закладів освіти, що є у загальнодержавній власності, затвердженого Міністерством України від 05.08.1993 року № 293 (0104 – 93).                                                                                                                                                                                                      6. Працівники ДНЗ можуть працювати за сумісництвом відповідно до чинного законодавства.                  7. Прийняття на роботу оформляється наказом по ЗДО №2 «Вербиченька» , який оголошується під розписку.                                                                                                                                                                                         8. На осіб, які пропрацювали понад 5 днів, ведуться трудові книжки.  На тих, хто працює за сумісництвом, трудові книжки ведуться за основним місцем роботи. Запис у трудову книжку відомостей про роботу за сумісництвом проводиться за бажанням працівника керівником ЗДО за місцем основної роботи. Ведення трудових книжок здійснюється згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах  і організаціях, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року №58 (0110-93). Трудові книжки працівників зберігаються як документи суворої звітності в закладах і установах освіти. Відповідальність за організацію і ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника ЗДО.                                                                                                                                                                                9. Приймаючи працівника або переводячи його в установленому порядку на іншу роботу, керівник ЗДО зобов’язується :                                                                                                                                                                     – роз’яснити працівникові його права і обовязки та істотні умови праці, наявність на робочому місці, де він буде працювати , небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та можливі наслідки їх впливу на здоровя , його права, пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства і колективного договору;                                                                                                              – ознайомити працівника з правилами внутрішнього трудового розпорядку та колективним договором;                                                                                                                                                                                     – визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;                      – проінструктувати працівника з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної безпеки.                                                                                                                                                                                              10. Припинення трудового договору має місце не лише на підставах, передбачених чинним законодавством, а й умовами, передбаченими в контракті.                                                                                               11. Розірвання трудового договору з ініціативи завідувача ДНЗ допускається у випадках, передбачених чинним законодавством та умовами контракту. Звільнення педагогічних працівників у зв’язку зі скороченням обсягу може мати місце протягом всього навчального року в залежності від відвідування дітьми ЗДО. Звільнення педагогічних працівників за результатами атестації, а також у випадках ліквідації закладу освіти, скорочення кількості або штату працівників здійснюються у відповідності з чинним законодавством.                                                                                                                           12. Припинення трудового договору оформляється наказом керівника ЗДО.                                                        13. Керівник ЗДО зобов’язується в день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку і провести з ним розрахунок у відповідності з чинним законодавством. Записи про причини звільнення у трудовій книжці проводяться у відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідний пункт, статтю закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.

ІІІ. ОСНОВНІ ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ.   

  1. Педагогічні працівники ЗДО мають право на :                                                                                                                – захист професійної честі і гідності;                                                                                                                                      – вільний вибір форм і методів, засобів навчання, виявлення ініціативи;                                                                – індивідуальну педагогічну діяльність ;                                                                                                                               – участь у громадському самоврядуванні;                                                                                                                           – користування подовженою оплачуваною відпусткою;                                                                                                 – підвищення кваліфікації в СІППО.                                                                                                                                     15. Працівники діючого закладу освіти зобов’язані :                                                                                                         – працювати сумлінно, виконувати навчальний режим , вимоги Статуту закладу і правила внутрішнього трудового розпорядку, дотримуватись дисципліни праці;                                                                     – виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки, передбачені відповідними правилами та інструкціями;                                                                                                        – берегти обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо, виховувати у дошкільників бережливе ставлення до майна ЗДО.                                                                                                                                   16. Педагогічні працівники ЗДО повинні :                                                                                                                         – забезпечувати умови для засвоєння вихованцями програм на рівні обов’язкових державних вимог, сприяти розвитку здібностей дітей;                                                                                                                                          – настановами та особистим прикладом утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі : правди, справедливості, відданості, патріотизму, гуманізму, доброти, стриманості, працелюбства, інших доброчинностей ;                                                                                                                                                                           – виховувати повагу до батьків, жінки, культурно – національних, духовних, історичних цінностей України, державного і соціального устрою, цивілізації, дбайливе ставлення до навколишнього середовища;                                                                                                                                                                                      – готувати до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними , національними, релігійними групами;                                                                                                                               – захищати дітей від будь – яких форм фізичного або психічного насильства, від шкідливих звичок;                                                                                                                                                                                                                     – постійно підвищувати професійний  рівень, педагогічну майстерність і загальну культуру.
  2. Коло обов’язків, що їх виконує кожен працівник ЗДО за своєю спеціальністю, кваліфікацією чи посадою визначається посадовими інструкціями і положенням, затвердженим в установленому порядку кваліфікаційними довідками посад службовці тарифно – кваліфікаційними довідками робіт і професій робітників, положеннями і правилами внутрішнього розпорядку ЗДО та умовами контракту, де ці обов’язки конкретизуються.
  3. IV. ОСНОВНІ ОБОВЯЗКИ АДМІНІСТРАЦІЇ  ЗДО.
  4. Керівник ЗДО зобов’язується :                                                                                                                                                    – забезпечити необхідні організаційні та економічні умови для проведення навчально – виховного процесу на рівні державних стандартів якості освіти, для ефективної роботи педагогічних та інших працівників відповідно до їхньої спеціальності чи кваліфікації;                                                                                – визначити педагогічним працівникам робочі місця, своєчасно доводити до відома розклад занять, забезпечувати їх необхідними засобами роботи;                                                                                                                 – удосконалювати навчально – виховний процес, впроваджувати в практику кращий досвід роботи, пропозиції педагогічних та інших працівників, спрямовані на поліпшення роботи закладу освіти                організувати підготовку необхідної кількості педагогічних кадрів, їх атестацію, правове і професійне навчання як у своєму навчальному закладі , так і відповідно до угод в інших навчальних закладах;                – укладати і розривати угоди, контракти з педагогічними працівниками відповідно до чинного законодавства, Закону України «Про освіту» (1060 – 12) та положення про порядок наймання і звільнення педагогічних працівників закладу освіти, що є у загальнодержавній власності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 05.08.1993 №293 (010493);                                             – доводити до відома педагогічних працівників ЗДО у кінці навчального року педагогічне навантаження в наступному навчальному році;                                                                                                               – надавати відпустки всім працівникам ЗДО відповідно графіка відпусток;                                                           – забезпечити умови техніки безпеки, виробничої санітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці, необхідні для виконання працівниками трудових обов’язків;                                                                                                                                                                                     – дотримуватись чинного законодавства, активно виконувати засоби щодо вдосконалення управління, зміцнення договірної та трудової дисципліни ;                                                                                                                –  дотримуватись умов колективного договору, чуйно ставитися до повсякденних потреб працівників ЗДО, вихованців, забезпечувати надання їм встановлених пільг і привілеїв;                                                          – організувати харчування дітей і працівників в ЗДО;                                                                                                   – своєчасно подавати центральним органам державної виконавчої влади встановлену статистичну і бухгалтерську звітність, а також інші необхідні відомості про роботу і стан ЗДО ;                                                    – забезпечувати належне утримання приміщення, опалення, освітлення, вентиляції, обладнання, створювати належні умови для зберігання верхнього одягу працівників, вихованців;                                             – попереджати про скорочення працівника за 2 місяці до дня звільнення.
  5. V. РОБОЧИЙ ЧАС І ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ
  6. Для працівників ЗДО встановлено п’ятиденний робочий тиждень (крім сторожів, які працюють у вихідні та святкові дні) з двома вихідними днями. Тривалість щоденної зміни, затвердженим керівником ЗДО за погодженням ПК з дотриманням тривалості робочого тижня та згідно з поданими заявами (неповний робочий день). П’ятиденний робочий тиждень встановлено за погодженням з відділом освіти. В межах робочого дня педагогічні працівники закладу несуть всі види навчально – методичної та науково – дослідницької роботи відповідно до посади, навчального плану і плану науково – дослідницької роботи.

Для працівників ЗДО встановлено режим роботи :

 

№ з/п ПОСАДА РОБОЧИЙ ЧАС
1. Директор (завідувач) Щоденно 8.00- 17.00                                           Перерва    12.00-13.00
2. Вихователь – методист На 0,5 ставки :                                                                       Пн 8.00 – 14.00                                                                                 Вт 10.30 – 12.30                                                                                                                                          Ср. 12.30- 14.30                                                                                                   Чт . 10.30 – 12.30                                                                                          Пт. 8.00-14.00
2. Практичний психолог                             0,5 ставки Щоденно 8.00- 12.00
3. Сестра медична старша Щоденно 7.50-16.02                                        Перерва  13.30-14.00
4. Завідувач господарства Щоденно 8.00-17.00                                         Перерва 13.00- 14.00
5. Вихователі І зміна – 7.30-13.00                                               ІІ зміна – 13.00-17.30                                               Чергова група : 7.00-7.30; 17.30-19.00
6. Музичний керівник  На 1,25 ставки                                                       Пн. 08.00- 14.00                                                          ВТ. 8.00-14.00                                                        Ср. 11.30-17.30                                                          Чт. 8.00-14.00                                                                   Пт. 08.00-14.00
7. Помічники вихователів Щоденно  з 8.00-17.00                                   Перерва 14.00-15.00
8. Кухарі Щоденно : І зміна – 6.00-14.00                               ІІ зміна 9.00-17.00
9. Підсобний робітник 0,5 ставки Щоденно 8.00-12.00
9. Кастелянка 0,5 ставки Щоденно 8.00-12.00
10. Помічник вихователя для дітей віком від 3 років на 0,6 ставки Щоденно з 8.00-12.48
11. Слюсар – електромонтер                     0,5 ставки Щоденно з 8.00-12.00
12. Двірник Щоденно з 7.30-16.30                          Перерва 121.00-13.00
13. Сторожа Чергування : Робочі дні 18.00-6.00                     Вихідні, святкові дні : 8.00-8.00

 

  1. Облік робочого часу всіх працівників здійснює керівник дошкільного закладу.                                                  21. При відсутності педагога або іншого працівника ЗДО керівник зобов’язується терміново вжити заходів щодо заміни іншим працівником.                                                                                                                     22. Над урочна робота у вихідні та святкові не допускається.                                                                                   23. Керівник закладу долучає працівників до чергування у вихідні дні у закладі. Графік чергування і його тривалість затверджує керівник  за погодженням з колективом і ПК. НЕ залучаються до чергування у вихідні і святкові дні вагітні жінки і матері, які мають дітей до 3 років; жінки, які мають дітей – інвалідів віком від 3 до 14 років, не залучаються до чергування без їх згоди. Робота органів самоврядування закладу регламентується положенням про відповідні заклади, затвердженим Кабінетом Міністрів України та Статутом.                                                                                                                            24. Затверджено графік передачі ЗДО сторожам в робочі дні : кожного дня передача ЗДО сторожам відбувається черговим вихователем.                                                                                                                                      25. Графік надання щорічних відпусток погоджується з профспілковим комітетом і складається на кожен календарний рік, до 05.01. поточного року. Надання відпустки керівнику закладу оформляється наказом відділу освіти , а іншим працівникам – наказом по ЗДО. Поділ відпустки на частини допускається на прохання працівника за умови, що основна її частина буде не менше 14 календарних днів. Перенесення відпустки на інший строк допускається в порядку, встановленому чинним законодавством. Забороняється ненадання щорічної відпустки протягом 2 років підряд.                                   26. Педагогічним працівникам забороняється :                                                                                                                  – змінювати графік роботи і розклад занять нам свій розсуд;                                                                                    – продовжувати або скорочувати тривалість заняття і перерв між ними ;                                                              – передоручати виконання трудових обов’язків.
  2. Забороняється в робочий час : – відволікати педагогічних працівників від безпосередніх обов’язків для участі у різних господарських роботах, заходах, не пов’язаних з навчальним процесом; – відволікання працівників закладу від виконання професійних обов’язків.
  3. VI. ЗАОХОЧЕННЯ ЗА УСПІХИ У РОБОТІ
  4. За зразкове виконання своїх обов’язків, тривалу та бездоганну роботу, новаторство у праці т а інші досягнення в роботі можуть застосовуватися заохочення : подяки по ЗДО; премії в разі видачі.
  5. За досягнення високих результатів у навчанні і вихованні педагогічні працівники представляються до нагородження державними нагородами, грамотами , іншими видами морального і матеріального заохочення.                                                                                                                                                                                   31. Працівникам, які успішно і сумлінно виконують свої обов’язки , надають в першу чергу переваги і соціальні пільги в межах своїх повноважень. Заохочення оголошуються в наказі, доводяться до відома всього колективу і заносяться до трудової книжки працівника.

 

 VІІ. СТЯГНЕННЯ ЗА ПОРУШЕННЯ ТРУДОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ.

  1. За порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано один із таких заходів стягнення : догана, звільнення.

Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосовано відповідно до п.3,4,7,8 ст. 40,41 Кодексу законів про працю України (322-06).  Дисциплінарне стягнення застосовується органом , якому не дано право прийому на роботу (обрання, затвердження, призначення на посаду) даного працівника.                             33. Працівники, обрані до складу ПК ЗДО не звільнені від виробничої діяльності, не можуть бути піддані дисциплінарному стягненню – без попередньої згоди профспілкового органу ЗДО – голова ПК, РПК працівників. До застосування дисциплінарного стягнення завідувач ЗДО  вимагає від порушника трудової дисципліни письмове пояснення, складається відповідний акт у присутності голови або членів ПК. Дисциплінарні стягнення застосовуються безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше 1 місяця від дня її виявлення, не рахуючи часу хвороби працівника або його перебування у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене не пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.                                                  34. За кожне порушення трудової дисципліни накладається тільки одне дисциплінарне стягнення.                      35. Дисциплінарне стягнення оголошується в наказі повідомляється під розписку.                                                       36. Якщо протягом року з дня накладання дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення.  Якщо працівник не допустив нового порушення дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник, то стягнення може бути знято до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи до працівника не застосовуються. Адміністрація ЗДО має право замість накладання дисциплінарного стягнення передавати про порушення трудової дисципліни на розгляд трудового колективу його ПК.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *