Організація освітнього процесу у молодшій групі
Заняття з 16.03.2020 – 20.03.2020року
Назва предмета | Завдання |
Любій малечі про цікаві речі |
Тема: «Любий друг наш світлофор»
Розповісти дітям про роботу світлофора, вчити дотримуватися основних правил дорожнього руху. |
Логіко-математичний розвиток |
Повторити геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) Повторити порівняння чисел 1 і 2, визначати більше та менше число на основі множин предметів. |
Розвиток мовлення |
Тема: «Красуня весна»
Повторити пори року, основні ознаки весни, під час прогулянок з дітьми звертати увагу на пробудження природи. |
Пізнавальний розвиток |
Тема: « Подорож до міста Здоров’я»
Закріпити навички догляду за власним тілом ( миття рук, обличчя, користування рушником). Виховувати інтерес до занять спортом. |
Художня література |
Прочитати українську народну казку «Півник і двоє мишенят»
|
Заняття №1
«Любий друг наш світлофор»
Заняття № 2
Логіко-математичний
«Геометричні фігури»
Використай геометричні фігури та побудуй будинок
Порівняння множин предметів
Заняття №3
«Красуня весна»
Яка пора року зараз на вулиці?
Чи тепліше стало на вулиці в порівнянні з зимою?
Чи світить сонечко?
Пролісок
Я- пролісок синенький
І першим навесні
Сказати вам раденький
«Кінець, кінець зимі!».
До сонця свій листочок
З-під снігу простягну,
І ніжний мій дзвіночок
К.Перелісна
Заняття № 4
« Подорож до міста Здоров’я»
Миє личко-лізе в очі,
В миску вислизнути хоче.
Якщо з лісу – то суничне,
З квітки – то уже гвоздичне,
Вимиває бруд, чорнило,
Запашне, рожеве….. (мило).
Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик Мій м’якесенький…
(Рушник)
Яку користь мають овочі та фрукти?
- Сидить дівчина в коморі, а коса її — надворі. (Морква)
- М’ячик я смачненький,
Стиглий, червоненький.
Соком-медом я наллюсь —
Наливним тоді я звусь. (Яблуко)
- Росте вона на грядках, одежина вся в латках. (Капуста)
- Що то за голова, що лише зуби та борода? (Часник)
- Сидить Марушка у семи кожушках.
Хто її роздягає, той сльози проливає.
(Цибуля)
Заняття № 5
Казка «Півник і двоє мишенят»
Заняття з 23.03.2020 – 27.03.2020 року
Предмет | Завдання |
Любій малечі про цікаві речі | Тема: «Правила безпеки вдома» Повторити основні правила поведінки дітей вдома; поговорити про небезпечні предмети |
Логіко математичний розвиток
Будівельно-конструкторські ігри |
Тема: « Порівняння предметів за висотою, орієнтування в часі» Вчити порівнювати предмети за висотою (вищий , нижчий); повторити частини доби (ранок, день, вечір, ніч). |
Конструкторська гра «За задумом».
«Покажемо сонечку, що ми вміємо будувати»
|
|
Розвиток мовлення | Тема: «На виставці книжок»
Розглянути книжки, які є вдома, поговорити про те, як потрібно читати книжку, щоб вона завжди була ціла і чиста. |
Пізнавальний розвиток | Тема: «Продукти харчування»
Розповісти дітям про корисну і шкідливу їжу для організму. |
Художня література | Читання казки Н.Забіли «Сорока-білобока». Прочитати казку, обговорити із дітьми. |
Заняття № 1
Небезпечні предмети вдома
Заняття № 2
Логіко-математичний розвиток
Заняття №3
Розвиток мовлення
«На виставці книжок»
Заняття №4
Пізнавальний розвиток
«Продукти харчування»
Заняття №5
Художня література
Читання казки Н.Забіли «Сорока-білобока»
Заняття з 30.03.20-03.04.20
Предмет | Завдання |
Ліплення | Тема: «Горішки для білочки»
Ліпити предмети простої форми (горішки) за допомогою дій – скочування пластиліну між долоньками у кульку. |
Логіко-математичний | Тема: « Геометричні фігури. Куля.»
Поглибити знання дітей про кулю, вчити обстежувати її форму. |
Малювання | Робота з розмальовками. Вчити розфарбовувати , не вилазивши за контури предметів. |
Пізнавальний розвиток | Тема: « Весна»
Розширити знання дітей про весну та її ознаки. |
Художня література | Вивчити віршик Л.Глібова «Веснянка» |
Заняття №1
Ліплення
«Горішки для білочки»
Заняття № 2
«Геометричні фігури. Куля»
Заняття № 3
Малювання
Робота з розмальовкою
Заняття № 4
Пізнавальний розвиток
Тема: «Весна»
Заняття № 5
Художня література
Вивчити вірш «Веснянка» Л.Глібова
Веснянка
«Весна прийшла!
Тепло знайшла!» –
Кричать дівчатка й хлопчики.
«Цвірінь-цвірінь!
Журбу покинь!» –
Клопочуться горобчики.