Організація освітнього процесу у молодшій групі

Заняття з 16.03.2020 – 20.03.2020року

 

Назва предмета Завдання
 

Любій малечі про цікаві речі

Тема: «Любий друг наш світлофор»

Розповісти дітям про роботу світлофора, вчити дотримуватися основних правил дорожнього руху.

 

Логіко-математичний розвиток

Повторити геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник) Повторити порівняння чисел 1 і 2, визначати більше та менше число на основі множин предметів.
 

Розвиток мовлення

Тема: «Красуня весна»

Повторити пори року, основні ознаки весни, під час прогулянок з дітьми звертати увагу на пробудження природи.

 

Пізнавальний розвиток

 Тема: « Подорож до міста Здоров’я»

Закріпити навички догляду за власним тілом ( миття рук, обличчя, користування рушником). Виховувати інтерес до занять спортом.

 

Художня література

  Прочитати українську народну казку «Півник і двоє мишенят»

 

 

Заняття №1

«Любий друг наш світлофор»

Заняття № 2

Логіко-математичний

«Геометричні фігури»

Використай геометричні фігури та побудуй будинок

 

Порівняння множин предметів

Заняття №3

«Красуня весна»

Яка пора року зараз на вулиці?

Чи тепліше стало на вулиці в порівнянні з зимою?

Чи світить сонечко?

 

Пролісок

Я- пролісок синенький

І першим навесні

Сказати вам раденький

«Кінець, кінець зимі!».

До сонця свій листочок

З-під снігу простягну,

І ніжний мій дзвіночок

К.Перелісна

 

Заняття № 4

 « Подорож до міста Здоров’я»

Миє личко-лізе в очі,

В миску вислизнути хоче.

Якщо з лісу – то суничне,

З квітки – то уже гвоздичне,

Вимиває бруд, чорнило,

Запашне, рожеве….. (мило).

Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик                                                                                                                               Мій м’якесенький…
(Рушник)

 

Яку користь мають овочі та фрукти?

  1. Сидить дівчина в коморі, а коса її — надворі. (Морква)
  2. М’ячик я смачненький,

Стиглий, червоненький.

Соком-медом я наллюсь —

Наливним тоді я звусь. (Яблуко)

  1. Росте вона на грядках, одежина вся в латках. (Капуста)
  2. Що то за голова, що лише зуби та борода? (Часник)
  3. Сидить Марушка у семи кожушках.

Хто її роздягає, той сльози проливає.

(Цибуля)

 

Заняття № 5

Казка «Півник і двоє мишенят»

 Заняття з  23.03.2020 – 27.03.2020 року

Предмет Завдання
Любій малечі про цікаві речі Тема: «Правила безпеки вдома»            Повторити основні правила поведінки дітей вдома; поговорити про небезпечні предмети
Логіко математичний розвиток

 

 

 

 

Будівельно-конструкторські ігри

Тема: « Порівняння предметів за висотою, орієнтування в часі»           Вчити порівнювати предмети за висотою (вищий , нижчий); повторити частини доби (ранок, день, вечір, ніч).
Конструкторська гра «За задумом».

«Покажемо сонечку, що ми вміємо будувати»

 

Розвиток мовлення Тема: «На виставці книжок»

Розглянути книжки, які є вдома, поговорити про те, як потрібно читати книжку, щоб вона завжди була ціла і чиста.

Пізнавальний розвиток Тема: «Продукти харчування»

Розповісти дітям про корисну і шкідливу їжу для організму.

Художня література Читання казки Н.Забіли «Сорока-білобока». Прочитати казку, обговорити із дітьми.

  

Заняття № 1

Небезпечні предмети вдома

 

Заняття № 2

Логіко-математичний розвиток

Заняття №3

Розвиток мовлення

«На виставці книжок»

 

Заняття №4

Пізнавальний розвиток

«Продукти харчування»

 

Заняття №5

Художня література

Читання казки Н.Забіли «Сорока-білобока»

 

Заняття  з 30.03.20-03.04.20

Предмет Завдання
Ліплення Тема: «Горішки для білочки»

Ліпити предмети простої форми (горішки) за допомогою дій – скочування пластиліну між долоньками у кульку.

Логіко-математичний Тема: « Геометричні фігури. Куля.»

Поглибити знання дітей про кулю, вчити обстежувати її форму.

Малювання Робота з розмальовками. Вчити розфарбовувати , не вилазивши за контури предметів.
Пізнавальний розвиток Тема: « Весна»

Розширити знання дітей про весну та її ознаки.

Художня література Вивчити віршик Л.Глібова «Веснянка»

Заняття №1

Ліплення

«Горішки для білочки»

Заняття № 2

«Геометричні фігури. Куля»

Заняття № 3

Малювання

Робота з розмальовкою

 

 

Заняття № 4

Пізнавальний розвиток

Тема: «Весна»

 

Заняття № 5

Художня література

Вивчити вірш «Веснянка» Л.Глібова

      Веснянка

«Весна прийшла!

Тепло знайшла!» –

Кричать дівчатка й хлопчики.

«Цвірінь-цвірінь!

Журбу покинь!» –

Клопочуться горобчики.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *