Організація освітнього процесу у групі раннього віку

Тема Зміст роботи
Зусрічаймо , діти весну! Розглядання ілюстрації «Весна».

Бесіда за ілюстрацією

Яка пора року зображена на ілюстрації?

Які зміни приносить нам весна?

Яке навесні сонечко?Що робить сніжок навесні?

Дидактична гра «Пори року»

 

 

Читання вірша П.Король «Навесні»

Навесні в гайок піду,

Першу квіточку знайду,

Біля квіточки помрію,

І вона всміхнеться

До мойого серця.

 

Тепле сонечко пригріло – і природі не до сну. Розглянути ілюстрацію

Читання вірша А.Камінчук «Котики вербові»

Сонце по діброві

Ходить, як лисичка.

Котики вербові

Жмурять жовті вічка.

Вже не хочуть спати,

Хоч і трішки сонні.

Гріють лапенята

На яснім осонні.

Бесіда за змістом твору.

Про яке дерево ви прослухали вірш?

Що виростає на вербі?

Які вербові котики?

Чи подобаються вам вербові котики?

Розучування потішки «Світи сонечко!»

Світи, світи, сонечко,
Промінцем в віконечко.
Світи веселіше –
Буде нам тепліше!

Сонячний зайчик Відгадати загадку

Він і гріє, і пече

І, як зайчик, грається

Схочеш взять його – втече

І мерщій сховається.

Дидактична гра «Де сховався сонячний зайчик » вчити дітей орієнтуватися в просторі(вгорі, внизу, на ,під….) Матеріал для гри : люстерко

Дидактична гра «Сонечко» Вчити добирати вкладки різної форми (круг,прямокутник). Формувати поняття «один», «багато». Закріпити знання жовтого кольору.

Знайомство з пташками Розглянути ілюстрацію «Перелітні птахи». Познайомити дітей з перелітними птахами нашого краю.

Лелека – великий перелітний птах. Восени він летить у теплі краї, а весною повертається на рідну землю. Поселяються на луках, поблизу боліт. Харчується жабами. В’ють свої гнізда на високих стовпах, стріхах, на коминах людських осель.

Ластівка – перелітний птах, невеликого розміру. Прилітають купками, селяться парами під стріхами наших будинків. Мають білу грудку. Крила довгі та тонкі. Хвіст довгий з розрізом. Живляться комахами.

Шпак – перелітний птах, селяться в дуплах і шпаківнях, співають розкривши дзьоб і розпустивши крила. Харчуються комахами, хробаками, гусеницями, павуками, насінням і фруктами.

Соловей – перелітний птах, невеличка пташка коричневого кольору, моторний і спритний, співає. Живуть в лісах, садах, парках. Харчуються черв’яками, комахами, плодами, ягодами.

Дидактична гра «назви, кого не стало».

Одяг навесні Бесіда «Збираємось на прогулянку»

Що роблять діти?Що одягає дівчинка, а що хлопчик?Якого кольору у них речі?

Робота за віршем Г.Бойко

Мене мама, як маленьку,

Умивала

І щоранку дві косички

Заплітала.

Заплітала мені мама

Дві косички,

Одягала черевички,

Рукавички.

А тепер скажу я мамі,

Що такою

Вже не хочу бути більше

Я малою.

Сама буду я щоранку

Умиватись,

Заплітатися, взуватись,

Одягатись.

Ще й найменшенького братика Андрія

В черевички озувати

Я зумію!

Дидактична гра «Що потрібно одягнути?»

 

Заняття з розвитку мовлення «Світить ясне сонечко навесні»

1.Мовленнєва вправа «Доброго ранку»

  1. Розглянути ілюстрацію «Весна» .
  2.  Бесіда за ілюстрацією.

– Яка пора року зображена?

– Хто зігріває все навколо?

– Яке сонечко навесні?

– Де знаходиться сонечко?

– Де може сховатися сонечко?

3. Вивчити  з дітьми закличку  «Вийди, вийди, сонечко»

Вийди, вийди, сонечко,

На дiдове полечко,

На бабине зiллячко,

На наше подвiр’ячко.

На веснянi квiточки,

На маленькi дiточки,

Там вони граються,

Тебе дожидаються.

 

Сенсорний розвиток «Геометричні фігури»

Матеріали для заняття: великий круг, квадрат, трикутник; роздавальний матеріал для дітей :по 2-3 круга, квадрата і трикутника різного кольору і розміру.

  1. Розглянути геометричні фігури коло і квадрат. Назвати їх назву.

Круг. Провести пальчиками по кругу. Чи є куточки у круга? Намалюємо круг у повітрі. Що ви намалювали пальчиком у повітрі?

Квадрат. Провести пальчиками по контуру квадрата. Доторкніться до куточків. Намалюємо квадрат у повітрі. Що ви намалювали пальчиком у повітрі?

  1. Знайомство з фігурою – трикутник. Розглянемо трикутник. У нього є три сторони і є три куточки. Доторкніться пальчиком до них. Бачите, які гостренькі?

Робота за віршем про трикутник.

Сторони три, три кута –

Познайомтесь, дітвора.

Це трикутник, що за диво!

Перетвориться сміливо:

То дитяча піраміда,

То ялинка вже красива,

Дах на домі, гір вершина,

В шлюпці нашій він вітрило.

  1. Конструювання з геометричних фігур         

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *