Організація освітнього процесу у старшій “А” групі
Дата | Предмет | Завдання | Ігрова діяльність разом з дітьми |
12.03.2020
|
Ознайомлення з навколишнім. Дружна сім я.
Фізкультура на повітрі.
|
Закріпити знання про родину,членів сім’ї.
Сприяти прояву віри у власні можливості під час стрибків у довжину з місця. Вправляти у подоланні труднощів під час стрибків по черзі на правій та лівій нозі, штовхаючи перед собою м’яч.
|
Етична бесіда «Тато, мама, я-дружна сім’я». Тренінг «Що мене радує чи засмучує в сім Ї?» Мовленнєва гра «Назви лагідно всіх членів сім ї»
|
13.03.2020
|
Любій малечі про цікаві речі.
Моє родинне дерево.
МАЛЮВАННЯ «Родинний портрет» (намалювати членів своєї родини).
|
Вчити розрізняти людей різного віку за зовнішністю, поведінкою, способом життя, специфічними атрибутами та розрізняти характерні особливості представників різних статевих груп (мама, бабуся – жінки; сестричка – дівчинка; тато, дідусь – чоловіки; братик – хлопчик), визначати спільне та відмінне.
Вправляти в уміння відтворювати свої почуття до рідних, близьких у малюнку, Спонукати відображати в малюнку зовнішність рідних та близьких. |
Тренінг: «Що побажаєш своїм рідним?». Створення стенду «Родинне дерево» (з батьками).
Д/ігри: «Телевізійне інтерв’ю»
|
16.03.2020
|
Віконечко в природу.
Аплікація «Першоцвіти».
|
Повторити значення води для життєдіяльності рослин, тварин,людини.
Формувати навички перетворення половини на ціле. Викликати інтерес до результату роботи. Удосконалювати навички роботи з шаблонами, складання паперу гармошкою,вирізання, розміщувати елементи візерунка на аркуші паперу. |
|
17.03.2020
|
Логіко-математична скарбничка. | Вдосконалювати вміння лічити предмети, звуки, рухи в межах 10, формувати здатність порівнювати предмети за величиною, порівнювати форму предметів з геометричними фігурами (м’яч, кавун-куля, тарілка-круг і т.д.).
|
18.03.2020.
|
Фізкультура на повітрі.
У світі звуків.
Художня література. Робота за ненецькою нар. казкою «Зозуля».
|
Розвивати влучність під час кидання м’яча однією рукою в горизонтальну ціль з відстані 5м. Сприяти свідомому ставленню до здоров’я значущих дорослих, вмінню обирати еталони для наслідування. Сприяти оволодінню вміння бігати «змійкою між поставленими предметами».
Елементи грамоти: Підтримувати інтерес дитини до проведення звукового аналізу слова, побудови звукової моделі слів, надавати дитині можливість виділяти словесний наголос, визначати його місце в слові. Показати що в одному і тому ж слові наголос може змінювати своє місце (за’мок-замок).
Учити дитину проявляти ініціативу у спілкуванні з дорослими, звертатися з питаннями, підтримувати розмову на запропоновану тему. Збагатити словник дитини формами мовленнєвого етикету відповідно до ситуації: компліменти, поздоровлення. Побажання, висловлення прохання. |
Дид. ігри «Придумай речення за заданим словом», «Знайди звук» .
|
|
19.03.2020.
|
Фізкультура .
|
Підтримувати інтерес до занять фізкультурою. Виховувати самостійність у виконанні правил рухливих ігор. Вправляти у ходьбі по дошці, покладеній похило під кутом 20°, кидання м’яча об стіну і ловіння його обома руками, відбивання м’яча об підлогу не менше 20 разів. | Р. ігри «Цілься краще», «Хто швидше до фінішу», «Прокоти м’яч». | |
20.03.2020. | Ознайомлення з навколишнім. Що таке мистецтво?
Любій малечі про цікаві речі. Бесіда про театр, професію актора.
МАЛЮВАННЯ «Чарівні перетворення Ляпки»
|
Вчити дітей передавати словами своє ставлення до різних видів мистецтва – образотворчого, музичного, літературного, театрального; орієнтуватися в назвах деяких з основних видів мистецтва (живопис, графіка, скульптура, архітектура, декоративно-ужиткове).
Розвивати інтерес до театральної діяльності, бажання розігрувати створені сюжети, сценарії, добирати відповідно до теми, змісту необхідні атрибути, ігровий матеріал. Створити сприятливі умови для самостійного складання дитиною казок, віршів, оповідань. Продовжувати знайомити дитину з творами мистецтва, жанрами, засобами зображення. Вправляти в умінні розмірковувати, висловлювати власні судження, характеризувати засоби художньої виразності. Розвивати уяву. |
Д/гра «Ми не скажемо, а покажемо»
Гра-драматизація за казкою «Лисиця і журавель». Д/ гра «Назви і поясни».
Мовленнєва гра «Театральні слова», «Театральні загадки -добавлянки». Полілог про театр.
|
|
23.03.2020
|
Віконечко в природу. Природа жива і нежива
|
Дати розуміння живої і неживої природи, вчити відрізняти предмети природи і речі виготовлені руками людини,виховувати любов до природи і прагнення до її збереження.
|
Дослідницька робота: посадка в землю цибулі,квасолі, гороху. Дид. гра «Що з чого зроблено?»
|
|
24.03.2020
|
Логіко-математична скарбничка.
Фізкультура
|
Поглиблювати знання дитини про кількісну та порядкову лічбу в межах 10. Заохочувати бажання дитини вимірювати об’єм – літром, а масу – кілограмом. Формувати вміння орієнтуватися в часі (вчора, сьогодні, завтра), бачити, спостерігати, виділяти суттєве. Спонукати дитину до порівняння предметів за величиною.
Сприяти прояву віри у власні можливості під час стрибків у довжину з місця та розбігу, розвивати вміння відштовхуватися однією ногою. |
Д/ігри «Кольори», «Розмісти по будинкам»
|
|
25.03.2020
|
У світі звуків. Грамота.
Мовленнєвий розвиток. Переказ казки «Котигорошко»
|
Узагальнити знання про терміни: «слово», «склад», «звук», «твердий приголосний звук», «м’який приголосний звук», «наголошений звук». Звуковий аналіз слів.
Формувати вміння послідовно переказувати казки, мультфільми, оповідання. Вчити бути коректним, доброзичливим співрозмовником. Вчити дитину оцінювати різні життєві ситуації, мати власну думку |
Дид. гра «Продовж речення»
|
|
26.03.2020
|
Ознайомлення з навколишнім. Безпека вашої дитини.
Логіко-математична скарбничка.
|
Формувати у дітей уявлення про небезпеку, знайомити з небезпечними ситуаціями вдома і на вулиці. Формувати розуміння необхідності дотримуватися певних правил під час карантину короно вірусу.
Поглибити знання про кількісний склад числа з одиниць. Задача, складання задач за малюнком.(умова задачі,запитання, рішення,відповідь.) |
Гра «Допоможи Незнайкові» (виправити неправильні дії Незнайка).
Дид. гра «Добери правильну відповідь» |
|
27.03.2020
|
Любій малечі про цікаві речі «Хлопчик – дівчинка»
Малювання «Весняне небо» |
Закріпити знання дітей, що кожна дитина має своє ім’я, воно свідчить про стать.
Удосконалювати навички зображувати небо у спосіб колірної розтяжки по вологому. |
Сюжетно – рольова гра з іграшками «Дитячий садочок», «концерт для ляльок»
Р/г «Сонечко та дощик» |
|
30.03.2020
|
Віконечко в природу «Цінуємо та бережемо воду».
Аплікація «Морем вітерець гуляє, і кораблик підганяє…» |
Узагальнити знання дітей про цінність води для всього живого, показати на прикладі, як ми вдома економимо воду.
Навчати дітей створювати з паперу різні кораблики.
|
Провести дослід «Які речовини розчиняються у воді, а які ні.
Дихальна вправа «Вітерець» |
|
31.03.2020 | Логіко-математична скарбничка.
|
Надавати дитині можливість лічити предмети, рухи, звуки, вдосконалювати вміння вимірювати довжину сантиметровою лінійкою, відстань метром. Закріпити знання про кількісний склад числа з одиниць. | Д/г « Рахуй далі..», «Чий хвіст довший», «Порахуй звірят» | |
01.04.2020 | Ознайомлення з навколишнім «У кожної дитини є права» | Формувати розуміння , що кожна дитина і кожна родина має право на соціальний захист у і є захищеною нашій країні | ||
02.04.2020 | Грамота | Закріплювати вміння складати речення з заданими словами. | Д/г «Заміни слово» | |
03.04.2020 | Малювання « Намалюй свій настрій» | Відтворювати за допомогою кольорів свій настрій. | ||